Witze Von Nasrettin Hodja (អាល្លឺម៉ង់ Nasrettin Hodja Jokes)

សូមស្វាគមន៍មកកាន់វេទិកា ALMANCAX ។ អ្នកអាចស្វែងរកព័ត៌មានទាំងអស់ដែលអ្នកស្វែងរកអំពីអាឡឺម៉ង់ និងភាសាអាឡឺម៉ង់នៅក្នុងវេទិការបស់យើង។
    លោក Mikail
    អ្នកចូលរួម


                                   IM REGEN

    Eines Tages regnet នៅStrömen។ អ្នកត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយឥតគិតថ្លៃ
    Fenster und schaut auf den Weg ។ អ្នកស្រីឌឺអ៊ីលហ្វ្រេសនសេន
    មួកមិនមានមួកនៅក្នុង Eile zu seinem Haus läuft។ der
    គ្រូបង្រៀនÖffnet das Fenster und sagt:
    -“ Glaube mir, was du machst, ist beschämend។ Wie kannst du als gbildeter Mann vor Gottes Regen weglaufen ។ ”
    លោក Mann langsamer ។ Doch als er nach Hause kommt, ist von Kopf bis ហ្វ្រេកសុននិងអាន់ឌ័រ, ហួសពីការធ្វេសប្រហែសរបស់អ្នក។
    Durch Zufall wird der Hoca einem eteren ស្លាកដែលត្រូវបានចុះបញ្ជីនិងផ្តល់ជូននៅលើតំបន់បណ្តាញ។ Das sieht sein Nachbar, über den sich der Hoca lustig gemacht hatte ។ អ្នកនឹងទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងពេញទំហឹងមួយ: Öffnet das Fenster und ruft:
    -“ ហូដូចាហូដូចា! Warum läufst du vor អល់ឡោះ Regen weg! អ៊ីដាសអេសអេសអេច?
    លេខកូដ: មិនមានអ្វីដែលអ្នកចង់បាន:
    -“ ឌូ អ្នកនិយាយកុហក ខេល! "Ich laufe nicht Vor Allahs Regen weg, sondern ich laufe weil ich das göttliche Nass nicht treten möchte"             

    DAS WORT DER FRAU

    Eines Tages fragt der Hoca seine Frau:
    - "វង្វេងស្មារតីទៅហើយមែនទេ?"
    - អាយឆីឌីសឺលប៊ែលស៊ីនហេនដេនិងហ្វូលក្លាស។
    លោក Nach einigen Tagen geht der Hodja មកពី Wald, um etwas Holz zu fällen។ Das Wetter ist kalt ។ អ្នកគួរធ្វើយ៉ាងណាក៏ដោយដើម្បីទទួលបាននូវចំណេះដឹងនិងសុភមង្គល។
      !
    ច្បាប់ឯកជនមិនត្រូវបានគេផ្តល់ឱ្យ។ Aber die Wölfe, die die Axt nicht mehr høren, fangen a, den Esel aufzufressen ។
    der Hoca មកពី Kopf und sagt:
    -Sie haben den Esel, der allein steht, gut gefunden ។ អាយប៊ីនសណ្តែកសឺហ្គូហ្គូប៊ីន។
                                             
                                   DER TURBAN

    សង្ខេបអ៊ីមែល Nachbar, der hat einen សង្ខេបនៅក្នុងដៃ។ អ័រÜbergibt ihn den Hoca ។ លោក Aber គឺ macht der Hodja? សូមចុចទីនេះដើម្បីធ្វើឱ្យទាន់សម័យដោយឥតគិតថ្លៃរបស់អ្នកនិងការចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទីខែមីនា។
    - "អ៊ានវឺរ័រសូឡូវ័រ!" sagt Hodja ។
    - Wieso, mein Hodja?” fragt der Nachbar ។
    - "អាយខនខាន់ដាសសឺសឺរ"
    Darauf sagt der Nachbar:
    -“ ភីហ្វុយ ម៉ីន ហុកចា! Wenn du als Gelehrter schon einen solchen großen Turban trägst, sollst du dich seiner schämen។
    រកមើលនៅទីនេះ។ Sofort nimmt er Turban von seinem Kopf ab, und übergibt ihn mit den Worten:
    - "កំណត់ du ihn auf deinen Kopf und កុហក doch selbst, wenn die Gelehrsamkeit bei dieem Turban ist!"               

    ស្វាគមន៍ហ្វ្រេ?

    Einmal hat der Hoca zwei Ehefrauen, ដែលត្រូវបានគេហៅថាវ៉ែនតានិងថ្មពិល។ Eines Tage ត្រូវបានបង្ហាញក្នុងនាមជាអ្នកនិពន្ធដោយអ្នកទស្សនា Frage:
    - "Welche សាកល្បងឡើងវិញ du denn, wenn unser Boot im Akşehir - សូមមើល untergeht?"
    ពេលដែលអ្នកត្រូវចំណាយពេលយូរ, អ្នកត្រូវចំណាយពេលវេលាដើម្បីទទួលបានការចាប់ផ្តើមថ្មី, អ្នកអាចធ្វើបាន:
    - "Meine Liebe, ich glaube ja, dass du schwimmen kannst!"         
                     
                                    DIE HEISSE SUPPE

    សូមចុចទីនេះដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍របស់អ្នក។ Sein Sohn ត្រូវបាននាំយកទៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Schell und វិចិត្រសាលនៅលើ Tisch ។ Sie setzen sich einander gegenüber។ Das Kind wartet nicht auf seinen Vater, nimmt einen Löffel Suppe und isst ។ Die heiße Suppe verbrennt ពី Mund und Schlund des Kindes ។ អាហ្រ្វិក Der Hoca ស្លាប់នៅលើដំបូលនៅក្នុងខែសីហាឆ្នាំនេះ:
    - "Mein Sohn, warum weinst du?"
    Das Kind antwortet:
    — “Meine selige Mutter liebte diese Suppe immer sehr, ich danse an sie und…”
    លោកហ៊្សុនសឺនសឺនស៍សឺនស៍សឺនស៍សឺនសឺនហុនសឺនស៍ណុក លោកនួនជាលោកគ្រូក្នុងចំណោមលោក Mund និងលោកស្រី Schlund និងគ្មាននរណាម្នាក់ក្នុងបណ្តាញនេះ។ der Taugenichts, der das sieht und vor sich hinlacht, sagt:
    - "សម្តេចប៉ាប, វ៉ារ៉ុម weinst du denn?"
    ព័ត៌មានចុងក្រោយគឺជាព័ត៌មានមួយដែលខ្ញុំបាននិយាយថា:
    -“ Deine Mutter war eine Frau wie ein Engel ។ Wie hat sie das geschafft, einen Sohn, den Bengel, den Idiot, dich zur Welt zu bringen? Darüber Weine ich ។ ”

    ទទួលបានហង្សមាស

    Ein Mann gibt dem Hodja eine Dose und sagt: "Verstecke sie, bis ich komme!" wieder geht und ។ Der Mann kommt ein paar Tage nicht ។ Der Hoca ist neugierig, គឺនៅក្នុង der Dose sein kann ។ អេហ្វöffnet und schaut nach ។ គឺអ៊ី sieht, ist gesiebter Honig ។ Er nimmt einen Finger voll, denn er mag ihn sehr ។ អ៊ឹម nimmt noch einen Finger voll und noch einen ម្រាមដៃម្រាមដៃ។ Dann noch einen Finger voll, und das geht mit dem ម្រាមដៃដូច្នេះថ្លឹង, bis die Dose leer wird ។ Er macht den Dosendeckel drauf und legt sie auf die Seite ។ Nach einiger Zeit kommt der Mann, der die Dose មួក abgegeben, und នឹង das hinterlegte Gut zurückhaben។ Der Hoca gibt die Dose zurück, ohne sich aufzuregen ។ Der Mann merkt, dass die Dose sehr wenig Gewicht, deshalb öffnet er die Dose, und គឺ sieht er? នៅក្នុង der ដ្យូ ist auch nicht ein ម្រាមដៃហុកជី។
    — "Wo ist der Honig, Hodja? បែកខ្ញែក។ Der Hodja បាននិយាយថា:
    - "Frage nicht, und ich sage nichts" ។

                        ICH STECKTE DARIN

    នៅក្នុង einer Nacht geht ein großerLärmនៅ Hocas Haus Los ។ Der Nachbar hört mit Neugier zu, aber es geht nicht mehr weiter ។ Er wird noch neugieriger, zieht sich an und klopft a die Tür des Hocas ។ Der Hodja: "Wer ist ដែរឬទេ?" Als er merkt, dass es der Nachbar ist, öffnet er die Tür។ Der Nachbar បែកបាក់ ihn“ Ich habe Lärmgehört und សង្គ្រាម neugierig ។ អ៊ុំហ្គូតស្វីល! តើអាយ៉ៃឆ្លងទេ?
    der Hoca antwortet:
    -“ Ah, nichts ។ Meine Frau hat meinen Anzug die Treppe hinunter geworfen ។ ” Der Nachbar sagt: "Ach, Hodja, macht der Anzug beim ធ្លាក់ចុះដូច្នេះ einen Lärm?" អង់តែនហូដូចាៈ
    – “អាឡេន និច! Aber ich steckte darin ។

                     GUT GEZIELT

    Hoca sieht in einer Nacht beim Mondschein einen Mann in seinem Garten, der die Arme in die Höhe gestreckt មួក។ អេសសាហ្គ្រត៖“ ហ្វ្រូរ៉ាដូចជាមីផឺហ្វីលនិងប៊ុល! អ៊ឹម Garten befindet sich ein Dieb ។
    Die Frau bringt das Gewünschte, Hoca zielt und trifft den Mann ។ Er sagt: "Wir heben die Leiche morgen früh auf, jetzt werden wir erst schlafen ។ " Und sie gehen schlafen ។
    Am Morgen nimmt er Schaufel und Hacke und geht in den Garten ។ អាប៊ែរក៏មានភាពរអាក់រអួលដែរ។ Der Getroffene ist sein Hemd ។ Seine Frau hat es a dem Tag gewaschen und zum Trocknen aufgehängt។ ហូដូចាភួងសាឡុងអល់ឡោះ។ Als ស្លាប់ Frau sagt:“ Weshalb du bet?”, Sagt er:“ Wie soll ich nicht beten? ស៊ី, ហេចស្លាប់ទៅនឹងការដៀលត្មះ, អីយ៉ា, អេមអេមហែមហែដហែត?”

             ICH HABE MEINEN GRUND

    Hoca kommt gegen Abend nach Hause und sieht seine Frau wieder unlustig und mit langem Gesicht ។ អេសសាហ្គ្រត៖ - ហ្វ្រារ៉ាតើលោកឌឺជុន wieder មែនទេ? អាយខនខាំប៊្រីសហ្សូអាបេសមិនត្រឹមត្រូវទេ។ Einen Mann, der so müde nach Hause kommt, បុរសម្នាក់អាចនិយាយបានមែនទេ?
    លោក Daraufhin erwidert seine ហ្វ្រេស្ទ័រ:
    - "Ah, wenn du wüsstest, wo ich អ្នករាល់គ្នាomme, würdest du so etwas nicht sagen ។ "
    - "Dann sage mir, វេទនាអ្នកទាំងអស់គ្នា!"
    -“ Der Bruder einer Nachbarin ist gestorben ។ អ៊ឹម Haus trauern alle ។ បុរសវ៉ែនវ៉េនអ៊ីនមេមប៊ែលហ្សេសបុល kommt, គឺវាមិនមែនអ៊ីហ្ស៊ីមហ្សុកហ្សិនឡាហ្សុនទេ។
    Darauf lacht der Hoca laut:
    - "Ich habe dich auch schon von einer Hochzeit kommen sehen"

       
              លោកអ៊ីនលីតធឺរហ្វ្រង់ដិនភូផាន

    Die Priester fragen den Hodja:
    - "ហូដូចា, wir haben ein ungelöstesបញ្ហា, kannst du uns helfen?"
    - "Ja, natürlich, aber តើវាមិនមែនជាបញ្ហាទេ?"
    - "តើវីយូជាអ្នកនាំអោយព្យាការីនៅក្នុងរូងភ្នំហ៊ីមមេលរឺ?"
    Hodja gibt sofort die Antwort:
    - "អល់ឡោះ segne euch!" តើ​វា​ក៏​មិន​អាច​យល់​បាន​ដែរ​ឬ​ទេ? Mit der Leiter, die man für Jesus aufgestellt hatte ។

            DAS ENDE DER WELT

    Eines Tages frags ពី ein schwatzhafter Mann den jungen Nasreddin Hodja: 
    - "Hoca, wie lange wird es durch, dass die Menschen geboren werden und sterben?"
    Hocas Antwort: ស្រីពេនីនិងហែលអែនហ្វឺលស៍។

                  NUR DER ESEL WEISS ES

    និងបន្ថែម Eines ជាទំនាក់ទំនង។ ពេញនិយមបំផុត។ Der Hodja versucht, seinen Esel zu beruhigen, aber der der Esel läuft noch schneller ។
    អ្នកទេសចរណ៏ Freunde rufen ihm zu:
    - hast តើគ្រូបង្រៀនឈឺទេ? សង្រ្គាម reitest du ដូច្នេះ schnell? Wohin willst?
    der Hoca antwortet:
    — “Mich braucht ihr nicht zu fragen, fragt lieber meinen Esel ។ Nur er weiß, wohin wir wollen ។

          NASREDDIN HOCA UND DER KAESE

    Nasreddin Hodja, Eulenspiegel des Morgenlandes, Mann et al ។ នៅកន្លែងដំបូង:
    -“ ខេសសេអ៊ីសមិនង៉ុយមេនប៊ែកលីមិកនិងមិនចេះនិយាយ។ Er fördert den Appetit, ist sehr nahrhaft und außerdem leicht auf Reisen mitzunehmen ។ ”
    Der Herr des Hauses befiehlt sofort, Käse herbeizubringen ។ សូមចុចសញ្ញាដែលអ្នកត្រូវចុចហើយចុចលើប៊ូតុងចុច។
    - "umso besser", sagt der Hodja ។
    - "ដេននីនស្លាប់ទៅហើយ។
    Darauf meint der Hausherr:
    -“ ឌុយបឺរឃ្យូសអាលីម៉ាល់អាល់ប៊ែកមីកនិងអិនអិនអិនឌីដាយដិនដិចៈវ៉ីអូកនៅក្នុងឌ្រីហ្គ្រីប៊រមែនដែរឬទេ?
    - "ហឺស, ដាស kommt ganz darauf an, ob Käse vorhanden មិនមានក្លិនទេ។ "

        មីត KERZENFLAMME WAND KOCHEN

    នៅក្នុង der Winterzeit sagen sie zum Hodja:“ Wir wetten mit dir! Wenn du die Wette gewinnst, bekommst du eine Einladung mit Fleisch, Milch und Süßigkeiten, kurz gesagt, mit allem drum und dran” ។ តើហាប់ហ្កាសមិនមានការបំផ្លាញអ្វីទេតើវាជាអ្វី? - 'Eines Nachts wirst du bis zum Morgen នៅ der Mitte der Stadt auf den Beinen stehen ។ Kannst du das machen?”
    ពី Der Hodja មិនធ្វើឱ្យខូចខាតដល់ einverstand ។ in der Nacht bleibt er bis zur Morgenstunde auf dem Stadtfeld und friert bis auf das Knochenmark ។ Am nächsten Morgen trifft er die Freunde, មួក er gewettet ហៅថា mit ។ Er erzählt: "Ich habe erfroren, ich bin fertig, die Umgebung war dunkel, kalt, nur ein Licht war zu sehen ។ "
    Als der Hoca ស្លាប់ Worte noch nicht ganz zu Ende gesagt, sagen die Freunde:“ Du បានស្លាប់ Wette verloren, du hast dich wahrscheinlich durch ស្លាប់ Licht erwärmt”
    អាល់ហ្វ្រេសហ៊្សោកសិនហ្នឹងអ្នកនឹងមិនសប្បាយចិត្តទេបើសិនជាអ្នកមានអារម្មណ៍ថាខ្លួនមិនសូវមានបញ្ហាអ្វីនោះទេ:
    “ អេរិនឡាដុង! Einladung!” Hodja sagt៖“ អញ្ចឹងអ៊ីចឹង! Ihr könnt heute abends zu mir kommen ។
        Am Abend kommen alle zum Hoca, sie unterhalten sich, man lernt sich kennen, es geht auf Mitternacht zu, aber in die Mitte kommen weder eine Messingplatte noch eine Scheibe Brot ។ Die Freunde können nicht mehr abwarten und sagen: "តើវូដាសអេសសេនបានធ្វើអ្វី?"
    Der Hodja sagt:“ Wartet ab, ich gehe mal hin und schaue nach ។ Er geht ទម្លាក់, aber nach einer Stunde ist er immer noch nicht zu sehen ។ Die Gäste sagen: "Er hat uns einen Streich gespielt ។ " Sie durchsuchen das Haus, aber sie können ihn nicht finden ។ Sie gehen in den Garten, und តើ Sehen sie? ហាហា hat einem Ast des Baumes einen großen Topf aufgehängt។ Unter dem Topf befindet sich eine brennende Kerze ។ Der Hoca sitzt vor dem Topf ។ Die Gäste fragen: "តើអ៊ីដាសហូដាយ៉ាមែនទេ?"
    -“ វេនដាស Wasser kocht, មានផ្ទៃពោះ ich Reis hinein und mache daraus eine Suppe für euch; sagt Hodja ។ Sie sagen៖“ បុរសម្នាក់ឈ្មោះ Kann einer អ្នកកែសំរួល Kerzenflamme Wasser kochen? "Warum nicht?", Sagt Hodja ។ "វ៉េនអ៊ីនម៉ាន់ស៊ីចវ៉ុនអ៊ីនមេនស៊ីនអិនអិមអិមអេសមេនខេនវ៉ាន់ស៊ីនអ៊ីនgroßer Topf nicht durch eine Kerzenflamme ពង្រីក Kochen gebracht werden?"
           

    KEINE BESCHWERDEN ÜBER DEN FRÜHLING

    Jemand sagt zu Nasreddin Hodja:
    -“ Die Menschen sind sehr seltsam ។ អ៊ឹមសោមមឺមជឺរីសឺស៊ីស warm កក់ក្តៅរដូវរងារអ៊ឹមសូលីសគឺកាលុល។
    Daraufhin antwortet der Hodja:
    -“ សីហា! ឌូអាន់ឌ្រីហ្វឺរ័រ! តើមានអ្វីកើតឡើង?”

          សឺសហាយ - SCHWARZER BART

    អ្នកអាចរកបាននៅទីនេះអ្នកនឹងទទួលបាននៅទីនេះ។ Seine Haare sind weiß, aber sein Bart schwarz ។ លោក Einer Seine Freunde fragt ihn:
    - ist Hoca, warum sine deine Haare weiß, obwohl ដឺ Bart so schwarz ist? -
    ប្រឆាំងនឹងការគាបសង្កត់:
    — “Es ist ganz leicht zu beantworten, mein Freund ។ Meine Haare sind 20 Jahre älter als mein Bart ។ 

               ALLE VIER នៅក្នុង EINEM BETT

    សូមចុចត្រង់នេះដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានថ្មីៗអំពីប្រធានបទនេះ។ សូមចុចត្រង់នេះដើម្បីមើលហ្វេសប៊ុករបស់អ្នក។ Jeden Abend, wenn sie im Bett sind, weint sie ។
    - សមុទ្រអូ! Eine Zeit lang sagt der Hodja nichts, obwohl ihm das Getten seiner Frau nicht gefällt។ Eines Abends, als seine Frau wieder anfängt, អ្នកអាចរកបាននូវអ្វីដែលមិនគួរឱ្យជឿនិងមិនចាំបាច់សម្រាប់ Bett ។
    Seine Frau ist völlig verdattert und sagt:
    - gere ត្រូវបានគេ mach, ដឺក្រេ verstanden? Lor Hoca antwortet:
    - en Ich denke immer mein erste Mann ។ អេសអេសអេសអេអេសអេសអេអេសអេសអេអេសអេសអេសអេស

             
                HILFE DURCH NACHBARN

    Sie fragen den Hoca:
    - តើអ្នកចង់ដឹងពីអ្វីដែលអ្នកចង់បាន?
    — “Wenn er einen etwa fünfundzwanzig, dreißig jährigen Nachbarn hat, geht es!”

            
                              ដង្កៀបចង្កេះ

    Eines Tages erkrankt Hocas Frau ។ Die Nachbarn sehen, dass der Hodja sich nicht um seine Frau villmert ។ ថ្ងៃបុណ្យណូអែល។
    លោកអាន់ណាឆាប៊ើរបាននិយាយថា: «ខ្ញុំដឹងថាគាត់ជាមនុស្សម្នាក់ដែលខ្ញុំមិនដែលស្គាល់គាត់ទេ»។ និយាយកុហកថា Frau liegt zu Hause ។ គ្មាន តើអ្នកមាន? សង្រ្គាមបណ្តោះអាសន្ននៃសង្គ្រាម
    Nasreddin Hoca antwortet:
    - តើអ្នកត្រូវការអ្វីខ្លះដើម្បីជួយ? Wir snd arm ។ Wir können auch ohne Arzt sterben
                     
       ALLAHS HAUS

    Eines Tages kommt ein armer Mann ។ អ័រគីមអឹមបេប៊ីសប៊ូនវ៉ុអាល់ប៊ើតអាល់ប៊ុកហុកបានៈ
    - n សែង្អស់អុឹងអ័រដលអសានសូម៉នសូ។ លោក Erzegt auf die Moschee ។

               DER BETTLER

    Eines Tages គឺជាផលិតផលមួយដែលមានគុណភាពខ្ពស់បំផុតសម្រាប់អ្នកដែលមានសក្តានុពល។ Er schwitzt Blut und Wasser ។
    នៅក្នុងបន្ទាត់ដែលត្រូវបានគេហៅថា Augenblick der der kind geklingelt ។ ហុឹមចាសឺរឬអ័រហ្គោល។ Bevor der Hoca ihn gefragt hat, ruft der លោក Mann laut: "Mein Hoca, kannst du für einen Moment herunterkommen? ខ្ញុំបាននិយាយថាខ្ញុំ
    Hodian steigt, sich den Schweiß abwischend, hinunter ។
    អ័រអឹសអឹសអឹមសឺនស៍អុឹងអុឹង។
    "លោក Hodja, លោក Um Gottes វីលេន, លោក Gib mir អ៊ីន Almosen! Er
    Als der Hoca begreift, dass der bettler ។ ក្នុងករណីនេះអ្នកនឹងរកឃើញ: អ័រសើរសើរង៉ុងៈអ័រអឹមសឺនស៍អ័រ
    Der Bettler នឹងបណ្តុះបណ្តាលលោកហូឌា, លោកបាននិយាយថា: ខ្ញុំមាន Mein Hoca, ព្រះអាឡស់behüte dich! Bett
    Nachdem der Hoca mit dem Bettler hinaufgestiegen ist, drückt er sich und sagt:
    "ចូរកុំភ្លេចខ្លួនទៅ។ ព្រះអាឡស់

                ដឺមុតឌឹហូកូ

    Der Hoca wird der Untaten, die Timur seinem Volke zufügt, überdrüssig។ Eines Tages riskiert der Hoca und geht zum Schloss ។ អ្នកនឹងត្រូវវេទនាហើយអ្នករាល់គ្នានឹងត្រូវវិនាសដោយសារការឈឺចាប់។ ich habe mit ihm etwas zu besprechen ។
    នៅពេលដែលវាត្រូវបានគេហៅថា, អ្នកអាចមើលឃើញដូចខាងក្រោម:
    Eh Ein ដូច្នេះអ្នកបង្កើត Nasreddin Hodja ist draußen, er នឹង Sie unbedingt sehen ។ អាប់វុឹបឹកសុីលអ័រវវវវវវ ដូច្នេះអ្នកមិនចាំបាច់ចង់ដឹងទេ។ Timur sagt: ឡើងវិញ Lasst ihn reinkommen!
    Als der Hoca ឬ Timur hinträt, Stellt Timur និង Nasreddin Hodja dies üblichenHöflichkeitsfragen។ សូមចុចទីនេះដើម្បីទទួលបានការណែនាំពីអ្នកដទៃនិងរបៀបផ្សេងទៀត: ទទួលបាននូវការខកចិត្តពីអ្នកទាំងអស់គ្នា។ សិទ្ធិ, អ្វីដែលគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល?
    Hodja និយាយថា Bose Sehr erwidert: "Mein ស៊ុលតង់, Weiss ich គឺ werde machen ich, ប្រសិនបើ du deiner mit dem ពី ungerech Behandlung nicht អ្នកស្រី Gayle Volk wenn gegenüber oder nicht អគ្គិសនីនៅaufhörst hier kurz Zeit weggehst វ៉ន" ។
    លោក Timur បាននិយាយថា: "Tatsächlich? ក៏ប៉ុន្ដែក្នុងចំណោមអ្នករាល់គ្នាមានម្នាក់ដែលមានចិត្ដសប្បុរសខ្លាំងពូកែហើយអស់អ្នកដែលប្រព្រឹត្ដអំពើផិតក្បត់ចង់បានជំនួយពីព្រះអម្ចាស់որովհետեւանոնքպիտիըլլայանոնցմէջ, អាឡិចអឹនស៍អ៊ីនវ៉ុនន័រវ៉ុអាគីហឺរវ៉ុនយ័ ... "

    GLEICHES MIT GLEICHEM Vergergen

    Timur, Ankara-Krieg siegt, verbreitet in ganz Anatolien Furcht und Schrecken ។ អ្នកស្រី Erwang Zwang បានស្លាប់ក្នុងអំឡុងពេលនៃការស្លាប់របស់គាត់, បានស្លាប់នៅក្នុងភាពសុខសាន្ដរបស់គាត់, នៅក្នុងការស្លាប់របស់គាត់, ការស្លាប់និងការស្លាប់ដោយគ្មានការស្លាប់។ Er Schickt នៅក្នុង Jedes Dorf einen Elefanten ។ លោក Dorf von Nasreddin Hodja ។ Dieser Elefant ។ Er Frisst
    Drewbewohner: oca វ៉ន diesem ថ្នាក់ទី: មិនមានអ្វីគ្រប់យ៉ាង Hoca ។ Hab Herr Hoca, du weißt, für ein Unglück wir am Hals haben ។ ពូវ៉ុនឌឹងអ៊ូល។
    ហេតុនេះហើយបានជាខ្ញុំសុំប្រាប់អ្នករាល់គ្នាថានៅថ្ងៃដែលព្រះជាម្ចាស់វិនិច្ឆ័យទោសអ្នកក្រុងសូដុមទទួលទោសស្រាលជាងអ្នកភូមិនោះ។ លោក Ih Gut, gehen wir zu Timur und sprechen mit ihm ។ អាថ៌កំបាំងអាថ៌កំបាំងអាថ៌កំបាំងរបស់ខ្ញុំ! ខ្ញុំដឹងថាគាត់និងខ្ញុំអាចចូលទៅក្នុងបរិវេណដែលគាត់បាននិយាយថាយើងទាំងអស់គ្នា។
    លោកអ័រប៊ើរហុកឌឺរហឺរឌើរឌូលលូយ៍មីតធីមស៉ីសឺលស៍?
    អ្នកអាចដឹងអំពីអ្វីដែលយើងត្រូវធ្វើ។
    អ្នកអាចមើលឃើញអ្វីទាំងអស់នៅពេលដែលអ្នកមានឈ្មោះថា Timur hintretend ចាប់ផ្តើមពី Hoca zu sprechen: tr Mein großer Sultan, dieser Elefant en l
    លោក Dann schaut បានកត់សម្គាល់ពីតំណភ្ជាប់និងការតភ្ជាប់បណ្តាញ។ aber
    ដានីយ៉ាំង បាទ, wird sehr zornig ។
    Als Timur sieht, dass der Hodja schweigt und sich umschaut, sagt er: H Warum hast du geschwiegen? ខូសអេច du
    willst ja etwas sagen ។ អ្នកអាចរកឃើញអ្វីដែលអ្នកចង់បាន: uf Gnädiger Herr, mit dem Elefanten, ពីធាតុនេះត្រូវបានគេហៅថាជារបស់អ្នក។ Timur: f សូម, ផងដែរ, ខ្ញុំមិនដឹងទេថាអ៊ុលហ្វាន់ន់! សូមអរគុណដល់អ្នកដែលមិនធ្លាប់មានជម្ងឺ។
    ហុកឃីហុកឃីហ៊ើកឃើរត្រូវបានគេយកមកដាក់ក្នុងបរិវេណនៃ Abend
    heimkehrenden Hoca ab und umringen ihn ។ Sie steilen viele Fragen: "ត្រូវបានគេបន្ទាត់ Timur gesagt? តើត្រូវឆ្លងកាត់? អ្នកអាចរកទិញបាននៅទីនេះអ្នកអាចទិញផលិតផលរបស់អ្នកដោយមិនចាំបាច់បង់ប្រាក់: ទទួលបានប្រាក់ចំណេញពី Geschenk für die gute ខ្ញុំអាចរកបាននៅលើគ្រែរបស់ខ្ញុំ។ លោក Timur ត្រូវបានគេហៅថានេះ, ហើយគាត់ត្រូវបានគេហៅថា Weibchen des Elefanten schickt ។

                SOMMERLICHER STREIT

    Sommertag einem einem ។ Seine Frau streitet mit ihm und beschimpft ihn ohne Grund ។
    - Frauchen! Sei នៅតែ! កុំធ្វើឱ្យខ្ញុំហួសចិត្តចំពោះខ្ញុំ! អ្នកត្រូវចំណាយពេលច្រើនដើម្បីទទួលបានចំណីអាហារ។ Knall im Garten ។ អ្នកស្រី Nachbarn សើចមកពី Hoca ដើម្បីស្វែងរក Boden zu finden និង fragen ihn, wie ស្លាប់ geschehen ist
    - - - - - - - Das kann ich euch nicht erklären។ ខ្ញុំមិនដឹងថាតើនាងមានអ្វីកើតឡើងទេ

    makyuzxnumx
    អ្នកចូលរួម

    សូមអរគុណដល់ elinge

    លោក Mikail
    អ្នកចូលរួម

       វិធីប្រជាពលរដ្ឋដែលជាកសិកររបស់ខ្ញុំជាទីស្រលាញ់របស់ខ្ញុំខ្ញុំដឹងថាតើពលរដ្ឋប៉ុន្មាននាក់នៃបណ្តាញរបស់យើង Sakich Sabancıសូមអរគុណខ្លាំងណាស់។ ចង់ដឹងចង់ឃើញម្ចាស់របស់អាល្លឺម៉ង់។ ខ្ញុំក៏ចូលចិត្តវាជាប្រភពភូមិដែរ។ ;D ;D ;D អរគុណច្រើន!

    feritc នេះ
    អ្នកចូលរួម

    ឬផ្នែកដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍នៃការងារនេះគឺថាខ្ញុំមិនស្របគ្នាជាមួយនឹងគំនិតទាំងនេះពីមុនមកដូច្នេះខ្ញុំមានភាពសប្បាយរីករាយជាច្រើននិងបានធ្វើការនៅក្នុងភាសាអាឡឺម៉ង់។ សូមអរគុណ: FERITC នេះ

    លោក Mikail
    អ្នកចូលរួម

      សូមគោរព Feritcan! វាជាការល្អដែលអ្នកកំពុងកំសាន្ត។ ដូច្នេះកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងនេះមិនត្រូវបានខ្ជះខ្ជាយឡើយ។ ខ្ញុំចង់ឱ្យអ្នកជោគជ័យ។

    ឡើងបៃតង
    អ្នកចូលរួម

    dankxnumx

    baracudax
    អ្នកចូលរួម

    សូមអរគុណចំពោះចំណុចនេះយើងនឹងមានឱកាសបង្រៀនវប្បធម៌របស់យើងផងដែរ។ សូមអរគុណចំពោះការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់អ្នក ។.

    លោក Mikail
    អ្នកចូលរួម

    សូមអរគុណខ្លាំងណាស់, ជាទីស្រឡាញ់លោក Baracudax, សូមជូនពរអ្នកអោយទទួលបានជោគជ័យ។

    ctnrock
    អ្នកចូលរួម

    ប៉ុន្តែអរគុណច្រើន + rep :)

    កិត្តិយស gs
    អ្នកចូលរួម

    សូមអរគុណគ្រូ។ :) ផ្នែកដ៏ល្អ

    tamamoz Bremen
    អ្នកចូលរួម

    តើអ្នកអាចសរសេរការបកប្រែរបស់អ៊ីចស្តេចដារីនបានទេ?

បង្ហាញ 10 ចម្លើយ - 1 ដល់ 10 (សរុប 10)
  • ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងប្រធានបទនេះ អ្នកត្រូវតែចូល។