Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 54

> វេទិកា > អាឡឺម៉ង់ខាសៀរហាដ > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 54

សូមស្វាគមន៍មកកាន់វេទិកា ALMANCAX ។ អ្នកអាចស្វែងរកព័ត៌មានទាំងអស់ដែលអ្នកស្វែងរកអំពីអាឡឺម៉ង់ និងភាសាអាឡឺម៉ង់នៅក្នុងវេទិការបស់យើង។
    3,14
    អ្នកចូលរួម

    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyya
    អារ៉ាប់៖ الصحيفةالسجادية
    persisch: صحیفهسجادیه
    englisch: Sahifa al-Sajjadiyya

    ខ្ញុំគិតថា:
    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ

    Die Blätter der Niederwerfung
    (ដូច-Sahifat អាមេរិក Sadschadiyy-A)

    អ៊ីម៉ាហ្សេនអ៊ុលអាប៊ីឌីន (ក) ។

    54 ។ សូមចុចទីនេះដើម្បីមើល Befreiung វ៉ុ Sorgen

    អូErlöserវ៉ុ Sorgen និង Befreier von Kümmernis, អូ Erbarmer des Diesseits និង Des Jenseits und der Gnädige derer, segne Muhammad និង die Familie Muhammads, ខ្ញុំត្រូវបានគេសួរថាតើអ្នកនឹងត្រូវបានសួរ។

    អូ Einziger, អូ Einer, អូអ៊ីមឺរហឺរ, អូហ៊្សេនស៍អាឡិចហ្សិនហ៊្សេកអេកហ្គេនហ៊ែលហ្គីសហ៊្សេកវ៉េនស៍អ័រហ្គោលហ្គុកស៍អ៊ីនស៍មីលឆេនស៍អឹមអេច។

    (Hier werden der Thronvers [ayat-ul-kursi] [1] und die letzten drei Suren des Heiligen Qur'an gelesen und danach sagt :)

    អល់ឡោះមិនសូវល្អទេ ich bitte Dich mit der Bitte desgenigen, dessen មិនមែនជាស្រឡះ, dessen Kraft schwach und dessen Sinden zahlreich wurden, mit der Bitte desgenigen, der aus seiner មិន keinen Retter, gegen seine Schwäche keine Stärkung und für seine Sünden keinen Vergebenden findet außer ។

    អូ Eigner der Herrlichkeit und der Heiligkeit ។ យើងអាចរកបាននៅលើអ៊ីនធឺរ, Wegen der den denigenigenbet, der sie ausführt, und Glückungsicherung, mit der dem dem zenigen, der der feste günterung, mit wahrer Glaubenssicherheit über die Vollstreckung Deines Befehls Nutzen bringst ។

    ព្រះអាឡស់ unser, segne Muhammad និងស្លាប់ Familie Muhammad និង Seine (zu Dir) នៅ Wahrhaftigkeit ។ សូមចុចទីនេះដើម្បីមើលកំណត់ត្រាថ្មី។ Richte meinen Wunsch auf das, ត្រូវបានគេហៅថា Dir aus Sehnsucht ដើម្បីបង្ហាញពីភាពសប្បាយរីករាយរបស់ខ្លួន, ហើយមិនបានឆ្លុះបញ្ចាំងអ្វីទាំងអស់នៅលើវេលា។

    Ich bitte Dich um das Gute, គឺ (bei Dir) នៅក្នុង Vergangenheit niedergeschrieben wurde und ersuche Schutz bei Dir vor dem Übel, គឺនៅក្នុង Vergangenheit niedergeschrieben wurde ។ ខ្ញុំនឹងទទួលបានជ័យជំនះពី Dienst Dien Dienenden, ពី Dienst der Dich Fürchtenden, die die Glaubenssicherheit der Dich Vertrauenden und Verlass auf der Donn der Dir überzeugten។

    ព្រះ unser, ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថា Begehren នៅក្នុង meiner Bitte a Dich, wie das Begehren Deiner Gefolgschaft bei ihren Bitten und meine Furcht wie die Furcht Deiner Gefolgschaft sein ។ យើងបានរៀបចំការច្នៃប្រឌិតសម្រាប់អ្នកគាំទ្ររបស់យើងនៅលើអ៊ីនធឺរណែតហើយយើងក៏ត្រូវធ្វើកិច្ចការរបស់អ្នកពីអង្គការសង្គមស៊ីវិលផងដែរ។

    អល់ឡោះមិនសូវសុភាពរាបស្មើទេ។ ដូច្នេះសូមមេត្តាជួយខ្ញុំឱ្យទទួលបានជោគជ័យ។ កុំភ្លេចថាអាគុយម៉ង់គឺមិនត្រូវបានបញ្ចូលទៅក្នុងដួងចិត្តខ្ញុំទេ។

    ព្រះអាឡស់មិនលើសពីនេះទៅទៀតនៅលើអវយវៈនិងអវកាសរបស់យើងនៅលើកាណាដានិងអញ្ចឹង។ បង្ហាញរូបភាពល្អបំផុតសម្រាប់អក្សរសិល្ប៍ (អក្ខរាវិមាត្រ), Ausgang für mich អក្សរផ្ចង់ពី welche ។ Deine Gnade, oh Gnädigster aller Gnädigen។

    Möge Allah, unseren Fürsten [sayyid], លោក Muhammad, ពីauserwählten Gesandten Gottes និង seine ព្រះមហាក្សត្រិយានី។

    [1] Heiliger Qur'an 2: 255-257

  • ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងប្រធានបទនេះ អ្នកត្រូវតែចូល។