Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 53

> វេទិកា > អាឡឺម៉ង់ខាសៀរហាដ > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 53

សូមស្វាគមន៍មកកាន់វេទិកា ALMANCAX ។ អ្នកអាចស្វែងរកព័ត៌មានទាំងអស់ដែលអ្នកស្វែងរកអំពីអាឡឺម៉ង់ និងភាសាអាឡឺម៉ង់នៅក្នុងវេទិការបស់យើង។
    3,14
    អ្នកចូលរួម

    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyya
    អារ៉ាប់៖ الصحيفةالسجادية
    persisch: صحیفهسجادیه
    englisch: Sahifa al-Sajjadiyya

    ខ្ញុំគិតថា:
    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ

    Die Blätter der Niederwerfung
    (ដូច-Sahifat អាមេរិក Sadschadiyy-A)

    អ៊ីម៉ាហ្សេនអ៊ុលអាប៊ីឌីន (ក) ។

    53 ។ អ្នកនឹងទទួលបានជ័យជំនះនៅថ្ងៃសៅរ៍ទី 5 ខែមីនាឆ្នាំ 2011 នៅថ្ងៃសៅរ៍ទី 5 ខែមីនាឆ្នាំ 2013 ។

    អូហូ, ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថាខ្ញុំបានស្លាប់នៅ Sprache verschlagen ។ Mein Sprechen hat aufgehört, ដូច្នេះដើម្បីទទួលបានអាគុយម៉ង់។ Wahrlich, ich bin gefangen durch mein សូមស្វាគមន៍, (ពី Folgen) meiner សូមអរគុណអ្នកអាន, der Wiederholer meiner Fehler, der Verzweifelte über meine Absichten und der Verlassene ។ វិគីភីឌាផ្តល់សិទ្ធិឱ្យខ្ញុំមើលឃើញពីស្ថានភាពរបស់ខ្ញុំស្ថានភាពស្ថានភាពដែលខ្ញុំមិនធ្លាប់មានពីមុនមកស្ថានភាពស្ថានភាពនៃការបំផ្លាញខ្ញុំមិនដឹងថានឹងមានអ្វីកើតឡើងចំពោះខ្ញុំទេ។

    Gepriesen bist Du ។ គឺជាលើកដំបូងមួយដែលជាលើកដំបូងគឺirregeführungដំបូងគឺirregeführt។

    អូមិត្ដមេធាសអើយ! សូមអរគុណដល់អ្នកទាំងអស់គ្នា។ Denn ich bin meine Fehler gestehend ។ សូមស្វាគមន៍ខ្ញុំនិងដៃខ្ញុំ Stirnlocke ។ សូមចុចទីនេះដើម្បីមើលទាំងអស់គ្នា។ Hab Erbarmen ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអាឡឺម៉ង់, អាហ៊្សេកអេឡិចត្រូដិនថេស, ថេលសឺនសឺនសឺរហ្វិច (ចេមសឺនបេន)

    Mein Gebiet គឺជាបុរសម្នាក់ ERBARA MIT លៃតម្រូវ Mir ម៉ឺនុយ nachdem ជំរុញអ៊ឹម Diesseits aufhört, ស្លាប់ Erinnerung unter ពាន់ម៉ិចផងដែរដែលហៅថាGeschöpf erlischt ស្លាប់ ich und unter សម្រាប់ vergessen werden, ស្លាប់ wie ស្លាប់ bereit vergessen worden sind នេះ។

    Mein Gebieter, habe Erbarmen mit mir, auch dann, wenn meine Gestalt und mein Zustand sich verändern, wenn mein Körper verwest, meine Glieder sich voneinander trennen und meine Gelke zerstückelt werden ។ អូ, អ្នកចង់ដឹង, ត្រូវបានគេ mit mit (zu geschehen) gewollt ist ។

    Mein Gebieter, អ្នកអាចរកបាននៅលើវេបសាយរបស់អ្នកនិងអ្នកដទៃទៀត។ ដាក់ស្លាកសញ្ញារបស់ Deiner Gefolgschaft stehen, unter Deinen Lieblingen hervortreten, und lasse meine Wohnstätteក្នុង Deiner Nachbarschaft sein, oh Herr der Welten ។

  • ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងប្រធានបទនេះ អ្នកត្រូវតែចូល។