Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 51

> វេទិកា > អាឡឺម៉ង់ខាសៀរហាដ > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 51

សូមស្វាគមន៍មកកាន់វេទិកា ALMANCAX ។ អ្នកអាចស្វែងរកព័ត៌មានទាំងអស់ដែលអ្នកស្វែងរកអំពីអាឡឺម៉ង់ និងភាសាអាឡឺម៉ង់នៅក្នុងវេទិការបស់យើង។
    3,14
    អ្នកចូលរួម

    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyya
    អារ៉ាប់៖ الصحيفةالسجادية
    persisch: صحیفهسجادیه
    englisch: Sahifa al-Sajjadiyya

    ខ្ញុំគិតថា:
    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ

    Die Blätter der Niederwerfung
    (ដូច-Sahifat អាមេរិក Sadschadiyy-A)

    អ៊ីម៉ាហ្សេនអ៊ុលអាប៊ីឌីន (ក) ។

    51 ។ អ្នកអាចចូលទៅកាន់អាកាសយានដ្ឋានដើម្បីទទួលបានការហ្វិកហាត់និងអាហ្រ្វិក

    Mein Gott, ich dankpreis Dich, und លោកបណ្ឌិតgebührtស្លាប់ Dankpreisung សម្រាប់ Mich ពេលដឺschöneGefälligkeitបាននិយាយថា reichlich Gabor ថា Mich ពេល und Dein vielen Geschenke ពេល Mich und für das នេះគឺលោកទូ Mir ពេល Deiner Gnade erwies ពន្លឿន und វ៉ុ Deinen Gaban reichlich gegeb ឈឺ, denn Dadurch មានអព្ភូតហេតុដ៏អស្ចារ្យមួយដែល Gefallen បាននាំមកនូវការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងខ្លាំង។ Wenn Deine Gefälligkeit a mich und Deine reichlichen Gaben a mich nicht wären, hätte ich weder meine Glückseligkeit noch die die der erchen ។ Wahrlich, Du warst von Anfang ជាមនុស្សម្នាក់ដែលមិនអើពើនឹងអព្ភូតហេតុដ៏អស្ចារ្យរបស់គាត់ទាំងអស់ Angelegenheiten Genüge gegeben ។ លោកអាន់វ៉ាវ៉ុនម័រអ័រស្រេនងឌុលនូលែល។ សូមចុចទីនេះដើម្បីមើលកំណត់ត្រាដែលអ្នកចង់បាន។

    Mein Gott, wahrlich មាន Du von អាន់វិលអាន់ឌ័រមិនមានអ្វីសោះឡើយ, មាន Du meine Augen beglückt mit reichlichen Gaben, und of mir einen großzügigen Gefallen ពី។ Bittgebet នៅក្នុងមិនមែនជាមួកerfüllt។ Beim Stolpern មាន Du mich aus meinem Fehltritt aufgefangen ។ ទាញយកមកពីឯកសារដែលបានរកឃើញ។

    Mein Gott, ich habe Dich nie geizund gefunden, als ich Dich angefleht habe und nie unfreundlich, als ich zu Dir wollte ។ តើខ្ញុំអាចធ្វើអ្វីបានទេនៅពេលដែលខ្ញុំចូលទៅកាន់ Bittgebet Gefunden ហើយខ្ញុំនឹងមិនទទួលបានការគាំទ្រពីWünsche។ ខ្ញុំសូមអរព្រះគុណព្រះជាម្ចាស់ដែលខ្ញុំគោរពបំរើបន្ដពីបុព្វបុរសរបស់ខ្ញុំ។ Wahrlich, Du bist bei mir gelobt, និង Deine Gefälligkeit ist miri unermesslich ។

    Meine Seele, meine Zunge និង mein សូមអរគុណដល់អ្នកទាំងអស់គ្នាដែលមានឈ្មោះថា Dankpreisung, die die Loyalität und die wahre Dankpreisung erreicht, mit einer Dankpreisung, die mich Deine Zufriedenheit mit mit mir erichen lässt។ Deshalb (bitte ich Dich) បានទិញមីនឌឹននហ្សន។

    អូឌុលហ្សុលហ្វុចថេស៍វ៉េមលូគុច, វ៉េនឌឹស៍អឹមអឹមដិន, អូឌើរ, អើរម៉េនមីលហ្វេសធឺរ, វ៉ច់អិល។ អូឌឺដឺឌុលមីលមីសឺនស៍អុីសឺនសឺនស៍អុនស៍អុនសឺនស៍អុនសឺនធឺនស៍អុនស៍ឌុង។ អូឌុលឌុលហ្វឺនឌើរឌុលឌឹកដឺដឺហឺលហ្វេសប៊ុកដឺហ៊ើរសឺនហឺលអេចស៍ដ៍ អូឌឺដេសដ៍ស័ក្តសិដ្ឋិ៍។ អូឌេនឌ្រីមសឺនអេសអេនហ្គេនអេន។ Ich bitte Dich, mir zu verzeihen und mir zu vergeben ។ Wahrlich, ich bin nicht frei វ៉ុ Schuld, dass ich eine Entschuldigung hätte។ Ich habe keine Kraft, ហើយខ្ញុំក៏មិនដឹងថាត្រូវធ្វើយ៉ាងណាដែរ។ ខ្ញុំមានចំណាប់អារម្មណ៍លើ Fluchtort, ហើយខ្ញុំក៏មិនដឹងអ្វីទាំងអស់។ Dich mir meine Fehler zu vergeben ។ ខ្ញុំសូមសំណូមពរឱ្យខ្ញុំដឹងពីសុដន់របស់ខ្ញុំ។ ich ប៊ីលោក Dave អូ Mein Herr, zu Dir reuig gefloh ថាដូច្នេះ nimmer Mein Reum ពេលនេះ (ប៊ី ich) schutzsuchend, ដូច្នេះbeschütz Mich (ប៊ី ich) លោកអ៊ុំ bittend Hilfe, អ៊ឹម nicht Mich lassen ដូច្នេះ Stich (ប៊ី ich) anflehend, ហេតុនេះហើយបានជាខ្ញុំសុំរំលឹកដាស់តឿនអ្នកថាចូរធ្វើអោយមានអ្វីមែកម៉្យាងនៅចំពោះព្រះភ័ក្ដ្រព្រះអង្គទៅ។

    អូមេនខ្ញុំ: ich bitte Dich als Armer, Demütiger, Fürchtender, Beängstigter, Beschämter und Bedürftiger, der Dich dringend braucht ។

    អ៊ិច beklag Mich បី Dir, Mein Gott, über dem ស្លាប់Schwächenក្នុង meiner Seele hinsichtlich des Eilens zu គឺទូ Deiner Anhängerschaft versprochen beim und ឈឺ dess Vermeiden, ត្បាញលោកវេជ្ជបណ្ឌិតដឺ Fei បាននៅឈឺ gewarnt, Mein über vielen Sorgen und ស្លាប់Einflüsterungក្នុង Mein Seele ។

    Mein Gott: ខ្ញុំឈ្មោះ Vergehens nicht zugrunde gehen lassen ។ ឌុចអឹមចឹងអឹសអឹមចុឹងអុឹងអុឹងអុឹងអុឹងអុឹង។ ខ្ញុំមានរឿងរ៉ាវទាំងអស់ដែលខ្ញុំនឹងត្រូវធ្វើដោយអាន់ឌុលនិងអាន់ឌ័រហើយខ្ញុំនឹងទទួលបានការចុះបញ្ជីពីខ្ញុំ។ ដូច្នេះហើយសូមបងប្អូនអញ្ជើញមកថ្វាយបង្គំទ្រង់ផង។ សួស្តី ich, hier ប៊ី ich ។ di erhörst jemanden, der sich beklagt កុងបី, ឌី gehst auf ជេន zu, der sich បន្ទាត់ verlassen auf Dich លោកទូ befreist ជេន, eds Zuflucht បី D បាន sucht und di erlöst Jenan, der បី D បាន Schutz sucht ។

    Deshalb, mein Gott, enthalte mir das គុម្ភៈដឺ Jenseits und Diesseits យើងត្រូវបានគេហៅថា Dankbarkeit nicht vor und vergib mir គឺជាលោក Du von meinen Sündenweißt។ Wenn Du (mich) bestrafst, dann weil ich der Ungerechte, der Verschwender, der Vergeuder, Der Sünder, der der Nachlässige der der Unachtsame bin, der den Vorteil សូមមើលបន្ទាត់vernachlässigt។ Wenn Du aber mir werden, dann weil Du der Gnädigste aller Gnädigen bist ។

  • ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងប្រធានបទនេះ អ្នកត្រូវតែចូល។