Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 47

> វេទិកា > អាឡឺម៉ង់ខាសៀរហាដ > Die Blätter der Niederwerfung (As-Sahifat-us-Sadschadiyya) – 47

សូមស្វាគមន៍មកកាន់វេទិកា ALMANCAX ។ អ្នកអាចស្វែងរកព័ត៌មានទាំងអស់ដែលអ្នកស្វែងរកអំពីអាឡឺម៉ង់ និងភាសាអាឡឺម៉ង់នៅក្នុងវេទិការបស់យើង។
    3,14
    អ្នកចូលរួម

    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ
    Aussprache: sahiifat-ulsadschdschaadiyya
    អារ៉ាប់៖ الصحيفةالسجادية
    persisch: صحیفهسجادیه
    englisch: Sahifa al-Sajjadiyya

    ខ្ញុំគិតថា:
    Sahifat-ul-Sadschadiyy មួយ

    Die Blätter der Niederwerfung
    (ដូច-Sahifat អាមេរិក Sadschadiyy-A)

    អ៊ីម៉ាហ្សេនអ៊ុលអាប៊ីឌីន (ក) ។

    47 ។ អ្នកជិះសេះប៊េតប៊ីប៊េតអាំតាវ៉េអារ៉ាហ្វាត [1]

    Die Dankpreisung ist ព្រះអាឡស់, des Herrn der Welten ។ ព្រះជាម្ចាស់មិនចេះអក្សរទេមានតែព្រះរាជ្យនៃស្ថានបរមសុខប៉ុណ្ណោះដែលនៅស្ថិតស្ថេររហូតដល់ព្រះអង្គប្រទានទីសំគាល់មួយអោយសាវ័ក * របស់ព្រះអង្គ។ eine Sache enthreh Ihm ។ អ្នកទាំងអស់គ្នាមិនមានអ្វីគ្រប់យ៉ាង។

    Du bist Allah ។ Gott außer dir, dem Einzigen, dem Einzelnen, dem Alleinigen und dem Einmaligen ។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, dem Großzügigen, dem Freigiebigen, dem Allmächtigen, dem Allmachteigner, dem ជូនពរនិងហុ។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, dem Hohen, និងErhöhten und Jenem mit der stärksten Gewalt ។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, dem Gnädigen, dem Barmherzigen, dem Allwissenden und und Weisen ។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, dem Erhörenden, dem Allsehenden, dem Ewigen und und Kundigen ។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, dem Großzügigen, dem Großzügigsten, dem Unvergänglichen und dem Unvergänglichsten។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir និង Ersten vor jedem Einen និង Letzten nach jedem Aufgezählten។

    Du bist Allah ។ វាត្រូវបានគេស្គាល់ថា Gott außer Dir, dem នៅក្នុង Seiner Hoheit, und dem Hohen ក្នុង Seiner Nähe។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, Eigner von Glanz, Ruhm, Herrlichkeit und Lob ។

    Du bist Allah ។ Gott außer Dir, der Du die die ohne Ursprung erschaffen មាន។ Du hast das, ត្រូវបានគេ Du gestaltet hast, ohne Vormuster gestaltet ។ សូមចុចទីនេះ។

    Du bist Derjenige, Der jede Sache nach geeignetem Maß bemessen, jeder Sache Leichtigkeit ermöglicht und der das, was unter Dir ist, mit der erordere Steuerung gesteuert line ។

    du bist Derjenig, ដឺវ៉ុ keinem បី Deinem Erschaff ដៃគូ wurde geholfen នេះ, បី Deinen Sacha Wurdest លោកបណ្ឌិតវ៉ុ keinem unterstützt, und keinen បីសង្រ្គាមលោកវេជ្ជបណ្ឌិត Augenzeuge oder ebenbürtigunterstützen។

    ដំបងឆ្នេរសមុទ្រ, Der Wollte und Das, គឺជា Er wollte, សង្គ្រាមunabänderlich, der bestimmt hat, und Das, គឺល្អបំផុតមាន, សង្រ្គាមនិងការប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងមួកគ្មានខ្លាញ់, und Duas, ត្រូវបានគេ Du geurteilt មាន, សង្គ្រាម angemessen ។

    Du bist Derjenige, Den kein Ort umfasst ។ Gegen Deine Herrschaft besteht keine (andere) Herrschaft ។ Kein Beweis oder keine Erklärung macht Dich unfähig។

    Du bist Derjenige, Der der Zahl einer jeden Sache vermerkt hat ។ អ្នកអាចទទួលបាននូវអ្វីដែលអ្នកចង់បាន។ អ្នកអាចទទួលបាននូវអ្វីដែលល្អបំផុត។

    Du bist Derjenige, Dessen Wesen von Vorstellungsvermögen nicht erreicht werden kann ។ ធ្វើឱ្យអ្នកមានអារម្មណ៍ថាមានភាពអួរអាប់។ Das Sehvermögen kann keinen Orines Deines "Wo" erreichen ។

    Duist bist Derjenige, Der keine Grenzen បន្ទាត់, ដូច្នេះអ្នកអាចរកឃើញបន្ទាត់, ដូច្នេះបន្ទាត់ Ebenbild, ដូច្នេះអ្នកអាចរកឃើញមួក, ដូច្នេះមួករបស់អ្នក, ដូច្នេះដើម្បីធ្វើឱ្យទាន់សម័យ។

    Du bist Derjenige, Der keinen Gegner line, der sich Dir widersetzt ។ Du hast keinen Gleichwertigen, der Dich überwiegenwürde។ អ្នកអានអាលប៊ុនប៊ុនដិន, អ្នកស្រីហ៊្វីលីនឌៀរវែល។

    មួកដឺឌឺឌឺឌឺឌឺឌឺអេហ្វហ្វេនហ្គេនអេហ្វហ្វេនដឺរអេដឆេហ្វញែនដ៍គ្មានរោមចិញ្ចើមនិងមួកគ្មានរោមចាត់ទេ។ ហ្គីបស៊ីដិនឌឹសៀលលីនសឺនសឺនសឺនលែនសឺនលែនឌៀលឌឹស៍ឌឹស៍ឌឹស៍ឌឹស៍ឌឹស៍ឌឹស៍ឌុលឌុលឌុងឌុយ

    ឌុច, wie សូមណែនាំ Du bist, wie សូមជូនពរ Du bist ។

    Gepries នេះ bist ទូអូមហាក្សត្រ, wie unbesiegbar ទូ bist អូ Freigiebig គឺ, wie großzügigeទូ bist und អូ Glorreich គឺ, wie glorreich ទូ bist Der រូង Glanz, រូង Ruhm, ស្លាប់, und Herrlichkeit ស្លាប់ Dankpreisung besitzt ។

    ឧបករណ៍បំពងសម្លេងអញ្ចាញធ្មេញអង្កររបស់អ្នកត្រូវបានប្រើដោយដៃ។ Wer dann bei Dir um Religion Weltliches ersucht, findet Dich ។

    ការហូបចុកឆ្អិនអញ្ចាញធ្មេញអ្នកជួនកាលអ្នកត្រូវស្លាប់ដោយ Dein Wissen umfasst ។ លោក Dean Allmacht បាននិយាយថាគាត់ត្រូវបានគេហៅថា Dein Thron ។ អ្នកទាំងអស់គ្នាត្រូវធ្វើឱ្យល្អប្រសើរជាងមុន។

    Gepries នេះ bist ទូ, ទូ wirst weder gefühlt, noch aufgespürt, noch berührt, noch betrog ថា noch ferngehalt ថា angefoch noch, noch ist D បាន jemand ein Konkurrent, wird noch mit Dir ពី gestrit, noch getauscht ទូ wirst, noch hintergang នោះ។

    ហ្គីតធេនឌៀរ, ឌៀនវែសសឺនធឺរ, ឌៀនសែសឆឺត, ដឺឌឹនឌឹឌែលឌុលឌឹលឌុល។

    ហ្គីណេដិនឌឹសៀលឌើរអាស្ទិចអ៊ីស្ទីនលូសឺនដ៍ហ្គុលហ្វេនធឺរស៍ឌើរវ៉េលស៍ដ៍ឌើរវីលស៍ឌើរវីល៍។

    Gistriesen bist Du, nichts macht Deine Entscheidung rückgängig, und nichts verändert Deine Worte ។

    Gietriesen bist Du, Offenbarer von den Zeichen, Erschaffer der Himmel und Schöpfer der Seelen der Geschöpfesseelen។

    វាត្រូវបានគេហៅថា Dankpreisung, eine Dankpreisung, ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកដែលមានសុពលភាព។

    លោកឌីណាឌុងឌៀបភឺស៊ុងឌៀនឌិញឌិបជុងឌុងឌៀបឌិនឌឹងឌិនឌឺគុមឌុងឌុយឌិប។

    អ្នកទាំងអស់គ្នាមានឈ្មោះ Dankpreisung, eine Dankpreisung, die mit Deiner Wohltätigkeitmithält។

    លោកឌីនឌឹងឌៀបភឺស៊ុង, ចៃដន្យឌុងឌឹងឌិញឌុង, ឌៀនហ្សីហ្វ្រេនឌៀនហ៊ីត។

    ist រុងស្លាប់ Dankpreisung, eine Dankpreisung ស្លាប់ miteifert mit der Dankpreisung jedes Dankpreis ជាង eine und Dankpreisung, ស្លាប់វ៉ុ jeder Dankpreisung eines Dankpreis ពី eine ist unerreichb Dankpreisung, ស្លាប់ប៉ុណ្ណោះកុង zusteht wird und mit der zu ប៉ុណ្ណោះ D បានNähe gesucht, eine Dankpreisung, der mit អ្នកអាចរកមើលអ្វីដែលមិនគួរឱ្យជឿបាន (Dankpreisung) hervorgerufen wird ។ គាត់បាននិយាយថាគាត់ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាបុរសម្នាក់ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាមនុស្សដែលមានអាយុច្រើនជាងនេះ។ eine Dankpreisung, ស្លាប់ស្លាប់Wächterengel (eines Menschen) sind und ស្លាប់ zu Zahlen unfähig Das គឺស្លាប់ Schreibendenengel ក្នុង Deinem (Taten-) erfass Buch, Übertrifftនេះ។ Eine Dankpreisung, die zu Thron [ពិតណាស់] passt und Deinem hohen Thron ebenbürtig ist ។ អ្នកទាំងអស់គ្នាត្រូវធ្វើដូចខាងក្រោយៈ លោកយិនឌៀបភឺស៊ុង, លោកគ្រូអ្នកគ្រូនិងលោកគ្រូអ្នកគ្រូនិងលោកគ្រូអ្នកគ្រូ។

    អ្នកអាចរកបាន Dankpreisung, ម៉េនឌឺរហ្គេចឈីនីសគិចហ្គេចឆេហ្វហ្វិចឌិចឆេនដិនឆេនស៍ហ្គេចឆេនហ្គេច។ eine Dankpreisung ប៊ៃ derjenig der ទៅ, der bemüht sich, aufzuzähl sie, Hilfe នេះ (វ៉ុ) D dafürbenötigt derjenig und der បីទៅ, der បី der Anstrengung fürស្លាប់Erfüllung dess übertreibtនេះ bekommt Unterstützung។ Eine Dankpreisung, welche (alles) das, ត្រូវបានគេឌិន Dankpreisung geschaffen មាន, នៅក្នុង sich vereint und und, គឺ Du zukünftig schaffen wirst, beinhaltet ។ Eine Dankpreisung, ត្រូវបានគេរកឃើញថាជា Dankpreisung Deiner Sprache ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកផ្សេងទៀតដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជារបស់ខ្លួន។ eine Dankpreisung, ស្លាប់ durch ស្លាប់ Vermehrung នៃដឺGroßzügigkeit seiner Reichlichkeit bewirkt ទូ, und ស្លាប់ und mehr mit mehr អូស្ត្រាលី verbindest Freigiebigkeit Deinerseits ។ អ្នកអានចាស់ៗអ្នកទទួលភ្ញៀវបានស្លាប់នៅថ្ងៃសៅរ៍ទី 12 ខែសីហាឆ្នាំ 2012 ។

    Mein Herr, und លោក Muhammad segni ស្លាប់គ្រួសារលោក Muhammad ពី Erlesen, រូងAuserwählt, រូង, und geehrt រូង Nahesteh ជាងជំនឿ Deinem Segen នេះតែងស្ថិតនៅក្រោម segni ដើម្បី ihn mit Deinen vollständigsពី ERBARA und Segnung រឿងព្រេង seiner ពី Dich Deinen erfreuends ថា Segnung ។

    Mein Herr, Seine Reiner, Segen Reiner wird ។ Segen wachsenden Segen, neben dem kein Segen wachsender ist ។ សឺហ្គិស, អ្នកនិពន្ធនិងអ្នកនិពន្ធ Segen ។

    Mein Herr, Seine Familie mit einem Segen, អ្នកនិពន្ធទស្សនាវដ្តីសៅរ៍។ Seine, bist und Deine Zufriedenheit mit ihm übertrifft។ លោកសឺនម៉េដម៉េនឌិន (សុធា) (អាឡឺម៉េមម៉ាដម៉ាដ) (ម។

    Mein Herr, und segni លោក Muhammad Seine MIT គ្រួសារ einem Segen, der (das គឺជា) បាននិយាយថា Zufriedenheit (bringt) und Übertrifft dess ពេល Fortdauern នេះ Deinen Verbleib gekoppelt ausgeht und ist der nicht, wie genau បាននិយាយថា ausgehen nicht Wort ។

    Mein Herr, segni លោក Muhammad mit គ្រួសារ Sein und einem Segen, sich der anschließtស្លាប់ Segnung នេះ Deinen Engel ដែល Deiner Propheten, Deiner Gesandt und der Leute Dein Gehorsams, und der មួយស្លាប់ Segnung នេះ Deinen Diener វ៉ុ Deiner DSCH Tallinn [2] oder Deinen Menschen beinhaltet der und Leute (Gebet ព្រែក) លោកវេជ្ជបណ្ឌិតerhört werden វ៉ុ, sich jedem MIT und vereint derjenig Segen, ស្លាប់ und erschaff geschaffen ទូឈឺឱកាសសិល្បៈ Deiner Schöpfungen។

    Mein Herr, Seine, Segen, Segnung umfasst ។ Segni ដើម្បី ihn Seine គ្រួសារសេក einem MIT und, វ៉ន dem ទូ, und Jane unter លោកបណ្ឌិត zufrieden dem MIT sind und ទូ Segnung នេះlässt entsteh ដឺ durch ទូ diese Segnung vervielfachst នេះ und ស្លាប់ទូ mit einer mit dem Ablauf der Tages steigerst Steigerung អ៊ឹម Vielfach ថា, ដូច្នេះ dass អ្នកទេសចរណ៏

    Mein Herr, segne seine reinen Ahl-ul-Bait [3], die Du für Deinen Befehl auserwähltនិង die Du zur Schatztruhe Deines Wissens gemacht has; zen den Bewahrern Deiner Religion, Deinen Stadthaltern auf Deiner Deinen Dienern, Deinen Dienern, Die Du von Sinden និងមិនទទួលបានការគាំទ្រពីអ្នកគាំទ្ររបស់លោក Deinem Willen និងលោក Die Zum Mittler [isila] zu Dir und zum Leitfaden zu Deinem Paradies ។

    Mein Herr, Segne Muhammad និង Seine គ្រួសារដែលមានឈ្មោះថា Segen, Bei Dem Du Deine Gaben និង Deine Ehrung reichlich machit និង mit dem Du die Dinge aus Deinen Geschenken und Deinen Gefälligkeitenvervollständigst und ihnen einen reichlichen Anteil a Deiner Schungst ។

    Mein Herr, Seine, Seine, Seine, Befenzung, Anfang, keinen បញ្ចប់ការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវចរាចរនិងខ្សែរថភ្លើង។

    Mein Herr, segni sie soviel, DAS wie Gewicht Dein បល្ល័ង្ក dessen und គឺ liegt darunt, wie ស្លាប់ und ពេញលេញ Deinen Himmel ត្រូវបានdarüb wie liegt und ស្លាប់ Zahl Deinen នឹង und គឺ ist dazwisch und darunt, ein លោត, der mehr sie នៅ De កោះណាហា bringt der für Dich und sie Zufriedenheit und und der mit diesen (Segnungen) Ähnlichem verbunden ist ។

    អុនអាឡស់, ទូព្រះអង្គបានដឺដើម្បីសាសនាក្នុង jeder Zeit gestütztអ៊ីម៉ា einem MIT ពីទូ Aufrecht erhalten ព្រះអង្គបាន als Kennzeich fürដឺដើម្បី Diener, als Leuchtturm នៅ Lander Deinen, nachdem D, សេន Seil មួយដឺ Seil កេបា und ihn zum Mittel អ្នកជំងឺ zu Deiner Zufriedenheit gemacht ។ អញមាន់ទេតើ។ អ្នកអាចរកមើលអ្វីដែលមិនគួរឱ្យជឿជាក់ហើយអ្នកអាចរកមើលព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកបាន។ វាត្រូវបានគេស្គាល់ថា Schutz der Zufluchtscheiden, die Schutzhöhle der Gläubigen, der Rückhalt der Festhaltenden und der Glanz der Welten ។

    ព្រះអាឡស់ផ្សេងទៀត, deshalb Verleihe Deinem Stadthalter ពី Dank für das, ត្រូវបានគេ Du ihm geschenkt មាន und dasselbe និង Hinblick auf ihn (ពីអ៊ីម៉ា) ។ លោកហ្គីយីនដឺឌើរស៍បាននិយាយថាគាត់មិនដឹងទេ។ សូមចុចត្រង់នេះ។ Hilf Ihm mit Deiner Starken Stütze។ Stärke seinen Willen ។ Stärke seinen Arm (stehe ihm bei) ។ សូមចុចទីនេះដើម្បីមើល។ Schütze ihn durch Dein Bewahren ។ សូមចុចទីនេះដើម្បីអាន។ ហ៊ីភ្លើយហុកស៍ឌ្រីនសៀហ្គ្រេចឈិនសឺន។ បញ្ឈប់ ihn durch ដឺ Buch បាននិយាយថា Gesetz លោក De ដើម្បី Gebot und ស្លាប់ Verfahrensweis ទៅ [sunna] Dein Gesandt ខណៈពេល Aufrecht - Segnung ដែលព្រះ unser, MIT und seier seiner ihm គ្រួសារពួកគេ។ លោក Erwecke durch ihn zum Leben, ត្រូវបានស្លាប់ Tyrannen ពីទីក្រុង Merkmalen Deiner សាសនា annulliert haben ។ ចូលទៅក្នុង Rost der Unterdrückungវ៉ន Deinem Pfad ។ Beseitige ពី Schaden វ៉ន Deinem Weg ។ នៅពេលដែលអ្នកត្រូវបានគេរកឃើញ, អ្នកនឹងទទួលបានជោគជ័យ។ Rebelierenden auf Deinem Weg ។ អ្នកទាំងអស់គ្នាមានភាពល្អប្រសើរ។ Vollstrecke seine Macht über seine Feinde ។ Schenke uns seine Barmherzigkeit, Seine Gnade, sein Mitgefühl und seine Zuneigung ។ Lasse អុន ihm zuhör und ihm gegenüber gehen ខ្ញុំសេន, nach seiner Zufriedenheit streber នេះ lassen អុនបី seiner Unterstützung und Verteidigung Helfer សេនអុន und durch und D, ihn Deinem Gesandt annähernនេះ - បាននិយាយថា Segnung ថាព្រះ unser, MIT seier seiner ihm und គ្រួសារ។

    អល់ឡោះដែលមិនសូវមានការប្រណាំងប្រជែងគឺមិនមែនជាអ្នកដែលមានអធ្យាស្រ័យដល់អ្នកទេ។ beim Gehen ខ្ញុំ sich ihnen gegenüber anstreng ថា auf ihre ស្លាករឹសនេះ ihre Blick zu ihn weit Schweif lassen, ជំនឿ gesegnet ថា rheins ថា zunehm ជាងនៅក្រោម und Nachmittags verbreit morgen ជាង Segnung នោះ។ Schenke ihn und ihren Seelen Frieden vereina ihre Sacha ក្នុង der Frömmigkeit, នាំមកនូវ Ihre Angelegenheiten ក្នុង nimmer und Ordnung ihre លោករេហ៊ូវជា wahrlich denn លោកទូ bist der អាជីព Reue ANNEHA [tauwab] der Barmherzige សមាសភាព und der vergeben អាជីព។ Deine Gnade, oh Gnädigster aller Gnädigen។

    អល់ឡោះដែលមិនសូវជាអ្នកស្លាប់គឺវ៉ាដអារ៉ាហ្វាត។ អ្នកត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថា De Deine Gnade ausgebreitet មាន, Deine Verzeihung បានចាប់ផ្តើមបង្កើតឡើង, Deine Gaben ត្រូវបានគេស្គាល់ថា De Deenen Dienern Huld erwiesen hast ។

    ព្រះជាម្ចាស់ unser, ប៊ី ich ដឺ Diener, dem ទូ Gaban erwies ឈឺ, bevor ទូ ihn erschaff und nachdem ទូ ihn erschaff ឈឺ, ដូច្នេះ dass ទូ ihn វ៉ុ denjenig gemacht ឈឺស្លាប់ទូ zu Deiner សាសនាgeführte, geleitet zu Deiner Wahrheit, durch den (Rettungs -) geschützter Seil, und aufgenommen ihn នៅក្នុងគណបក្ស dazu រុងធ្វើការអ្នកជំងឺ geleitet, Deinen Gefolgsleut folgen zu und Feindschaft zur mit ពីដែក Deinen ។ លោកដានីយ៉ែលសូមជំរាបសួរលោកអូធូដេនដូចតទៅនេះ: អ្នកអាចប្រើបន្ទាត់ពាក្យបញ្ជានិងបន្ទាត់ពាក្យបញ្ជា។ ព្រះអង្គមានព្រះបន្ទូលទៅគេថា: «សូមកុំថ្វាយបង្គំព្រះក្លែងក្លាយផងដ្បិតគេមានចិត្ដលោភលន់»។ ក្រុមហ៊ុន DAS សង្គ្រាម oder (ABR) nicht អូស្ត្រាលី Gegnerschaft z D, អូស្ត្រាលី Hochmut gegen Dich, seiner Sondern Vorliebe Wegener, ស្លាប់ dem zu ព្រះបុត្រា gebracht ihn គឺទូ verboten ស្ថិតក្រោម woven ទូព្រះអង្គបាន gewarnt ។ Dein Feind នាសម័យនោះគ្មានអ្វី Feind geholfen ។ das ពោះម៉ាយមួក Deshalb begang ថាüber wohlwissend បាននិយាយថា Drohung, Hoffend auf Dein Verzeihung ក្រោមការ auf vertrauend Dein Vergebung, obwohl ពោះម៉ាយ derjenig unter Deinen Dienern ist der គឺព្រឹក ehes ពី sollte Tun nicht, nach dem, ប្រញាប់គឺទូ ihm សម្រាប់ gunstein erwies នោះ។

    សូមអាននរ័្ទិចចឹមហុនឌ័រឌើរអាឡិនដិននៀលឌើរស័រឌឺអាល់លឺជឺរហ្វ្រេដស៍ហ្វ្រេងស្តារ។ ខ្ញុំសូមនិយាយអំពីការស្លាប់របស់អ្នកហើយខ្ញុំក៏មិនដឹងអ្វីទាំងអស់។ ដូចជាអ៊ិចUnterstützung durch Dein Verzeihung, sucha Zuflucht បី Deiner Gnade, wobei ich sicher ពាន់ kein dass vor លោកវេជ្ជបណ្ឌិតschütztunterstützen mich, dass und kein Verteidiger លោកបណ្ឌិត verteidigt vor ម៉ិច។

    Deshalb behandle mich wieder durch Dein Verbergen (der Sünden), ដូច្នេះអ្នកអាចធ្វើអ្វីបានខ្លះ។ គាត់បាននិយាយថាគាត់ត្រូវបានគេហៅថា Deiner Verzeihung Das, គឺជាអ្នកដែលមានឈ្មោះថា "jenen", គាត់គឺជាមនុស្សដែលមានឈ្មោះថា "wernest" ។ Begünstig Mich wie denjenig, eds für sich បី D បាន auf Dein Vergebung hofft, MIT dem គឺ zu begünstig D បាន ist nicht GiB ចលនា MIR zuviel ជាស្លាក einen diesem Anteil, MIT erreichen ich einen Teil Deiner Zufriedenheit dem ទៅ។

    Weise mich nicht mit leeren Händen ab, ohne das, women jene Deiner Diener, die Dir dienen, zurückkommen។ Wahrlich, ប្រសិនបើ nicht ich anbieten auch ក្រុមហ៊ុន DAS ដូចដែលត្រូវបានគេ Sie ព្រះបុត្រា angebote មួយ rechtschaffen ក្រុមហ៊ុន Tate របស់ aber ich biete meinen Glauben ដឺដើម្បី Einheit ពី Nichtglaub ស្លាប់គឺជា Gegner und der Mitstreit und der ähnlichកុង (ពី Gemach) ។ សូមចុចទីនេះដើម្បីមើលទាំងអស់គ្នា។ ខ្ញុំមិនដឹងថាមានអ្វីកើតឡើងចំពោះខ្ញុំនោះទេគឺខ្ញុំគិតថាខ្ញុំមិនសូវជាមានបញ្ហាអ្វីទេ។ លោក Danach បានរស់រានមានជីវិតនៅលើទឹកដីកំណើតរបស់គាត់, លោកបានស្លាប់ដោយគ្មានការវះកាត់និងការស្លាប់របស់គាត់, ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយក៏លោក Drech និងអ្នកស្រី Vertrauen zu dem, ត្រូវបានគេហៅថា Dir, folgen lassen ។ លៃតម្រូវការអ៊ិច mit beigegeb បន្ទាប់ der Hoffnung auf Dich ប៊ៃ auf welcher der អាជីព Dich Hoffman បាន selten enttäuscht wird លៃតម្រូវ und mit der Dich angefleht Anflehung eines Winzig ថាdemütigថា Elendig ថាbedürftigថាBeängstigt und Zufluchtsuch ជាងនេះfürchtend Dabei, anflehend, ខ្ញុំ flehend Schutz, Zuflucht und mit dem bittend Hochmut überhöht weder der Hochmütigថា noch (Mich) erhaben (dünkend) mit der Einbildung, Gehorsam zu សេន, der noch überhöht durch ស្លាប់FürsprachទៅFürsprech។ អញ្ចឹងអ្នកនឹងរកឃើញថាអ្នកនឹងរកឃើញថាអ្នកនឹងត្រូវបានរកឃើញនៅលើនុយក្លេអ៊ែរដែលអ្នកអាចរកបាននៅលើឧបករណ៍អេមថិលរបស់អ្នក។

    Deshalb, Oh Jener, Der die Übeltäter nicht schnältische und und Verschwender nicht vertreibt; អូ gunstein ជេន, eds erweist ស្លាប់ស្លាប់ abweichen ជាងរូង zu Zeit, und aufzufang schuldig gewähr schenkt នោះ derjenig ប៊ី ich, Schlimmes ed កាន់Geständigនិយាយថា, ed schuldig der und Straucheln ។ ឧទាហរណ៏ខ្ញុំបានរកឃើញ, der frech auf Dich zukommt ។ ឧទាហរណ៏, der mit Absicht Dir gegenüberungöorsam war ។ ចាងហ្វាងការកំសាន្ត, der sich (bei Sünden) ឬ Deinen Dienern versteckt und sich Ding gegenüber offenbart hat ។ ឧទាហរណ៏ខ្ញុំបានរកឃើញ, អ្នកត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធបន្ទាត់ខាងស្ដាំរបស់ខ្ញុំ។ ឧទាហរណ៏ der Dejenige, Deine Macht ចាងហ្វាងការជាមួយមួកនិងទំពាំងបាយជូរ Deiner Strafe keine Angst hatte ។ Ich ប៊ី derjenige, Seele ។ ចាងហ្វាងការកំសាន្តនេះ, der seinem Unheil ausgeliefert ist ។ ខ្ញុំនឹងអង្គុយចុះ។ ខ្ញុំបានដើរតួជាមួយគ្នា។

    beim Recht desjenig, រូង D ដែលវ៉ុ Deinen Geschöpfអ្នកជំងឺauserwählt, desjenig Recht beim, រូងទូfürអ្នកជំងឺ Dich Selbst gewählt, desjenig Recht beim, រូង D ដែលវ៉ុ Deinen Lebewes បានរូង und auserkor ឌី FR ឌឺ Sachs bestimmt អត់ធ្មត់ desjenig Recht beim, zu រូង gehorchen នេះ du mit dem ខ្ញុំ Geha លោកវេជ្ជបណ្ឌិតgegenüberខ្ញុំ Ungeh ដឺ ihm sowie dem MIT gegenüber Ungeh ខ្ញុំgegenüberលោកបណ្ឌិតឈឺពី Recht beim កិរិយាស័ព្ទ und, desjenig ថា dess ពេល Befolgung ឌីរបស់ដឺ Befolgung gekoppelt und ឈឺ dess នេះ Feindschaft du ពិតជាទេវកថាកិរិយាស័ព្ទ Deiner Feindschaft, umhüllពេល Mich ខ្ញុំ diesem ទេវកថាស្លាក, womit លោក Di Jenan, sich der (seinen វ៉ុពីមន្ទីរ) D, kommt reuend lossagend zu und sucht Schutz, លោកអ៊ុំ mit dem ដើម្បីumhüllstប៊ីត Vergebung ។ dem MIT mich បានរំពឹងថានឹង womit ទូបានស្លាប់ Leute Dein Gehorsams, dem und Deinen Nähe (hohen) បី Ranger សេរ៊ីបណ្ឌិត bekleidest ។ Beschütz dem MIT Mich Schutz ដែល Jen mit dem ទូ, der Deinen Auftrag Seine der und Seele erfüllt und fürបន្ទាត់ angestrengt Dich bemühtសម្រាប់schützt Zufriedenheit ដឺ។

    ខ្ញុំនឹងទទួលបានប្រាក់ចំណេញពីការបង់ប្រាក់សម្រាប់ខ្ញុំ។ ខ្ញុំនឹងទទួលបានប្រាក់កម្ចីដែលខ្ញុំអាចទទួលបាន។ Verleite mich nicht, indem Du mir Zeit lässt, wie das Verleiten seitens generator, der der mir das Gute vorenthält, der (deswegen) Dir nicht ähnelt, Dir der sein Gaben zukommen lässt។

    Weck លោកអុឹមសុផល្លីសស៍សឺលស៍សឺលស៍សឺលស៍សឺលសឺលសឺលសឺលសឺលសឺលសឺលសឺនសឺលសឺល ខ្ញុំសូមសួរអ្នកអំពីរឿងនេះ។ ខ្ញុំសូមសួរគាត់ថាតើកូនស្រីរបស់គាត់មានអាយុប៉ុន្មានដែរឬទេ? Schütze mich vor dem, was mich von Dir distanziert, was mich a meinem Anteil von Dir hindert und mich bei dem, was ich bei Dir versuche, blockiert ។ អ័រឡឺសឺសឺសពីវ៉េហ្គេសហ្គឺតហ្ស៊ូឌៀរឌឺវ៉តហ្វហ្វឺហ្វឺនដឺហុនដុងវ៉ុនវ៉ុនឌុលគឺឌុហ្វហ្វុលលែនននិងអ័រគីនធឺរីនឌ័រឌូជាឌុច។

    មីនអាលិកសឺនលែនឌ័រលែនឌ័រឌែលសឺនសឺរវ៉េនឌ័រ, ប្រសិនបើអ្នកមិនត្រូវការវាទេនោះអ្នកនឹងត្រូវប្តូរទៅជាមួយនឹងអ្វីដែលអ្នកចង់បាន។ Vernichte mich nicht unter denjenigen, die Du vernichtest unter denjenigen, die von Deinen Wegen abweichen ។ មិនអាចរកបាននៅលើវេបសាយរបស់អ្នកនិងមិនត្រូវបានរកឃើញនៅលើអ៊ីមែល។ Schütze mich vor dem Ergreifen (Deinerseits) aufgrund der Überfülle (meiner niedergeschriebenen Sünden) ។ មើលទៅនៅហិណ្ឌូ, der mich in die die Irre führt, eine Vorliebe, die mich ruiniert, und einen Makel, der mich überlastet, mich heranzugelangen ។ ស្រា Dich nicht von mir ab, Du Dich von jemandem abwendest, mit dem Du nicht zufrieden bist aufgrund Deines Zornes ។ អ្នកអាចធ្វើការជាមួយនឹង Hoffen auf Dich, ដូច្នេះអ្នកអាចធ្វើការជាមួយនឹងការសម្តែងនៅលើ Hoffnungslosigkeit ទៅ Deine Gnade ។ Schenke mir nicht das, គឺ ich nicht ertragen kann, damit mich nicht überlastest durch das, was Du mich verantworten lässt aus der Huld Deiner Liebe ។

    សូមចុចត្រង់នេះដើម្បីអានអត្ថបទដែលមានចំណងជើងថា "Gutes gibt", "Du von ihm nichts und und der keine Rückkehr" ។ Stoß nicht ម៉ិច AB, wie Jenan, អូស្ត្រាលី der der Aufsicht Deiner Obhut gefallen der und ist umschloss បាន wurde von der Ungna ក្នុង Deinerseits, Mein បញ្ឈប់ Sondern ដៃ, លោកអ៊ុំ das der Abfall Abtrünnig, ស្លាប់Nachlässigkeit der Verirrt ថា, DAS Ausrutsch der Arrogante das und ទុក្ខលំបាក der Zugrundegeh ពី , zu verhindern ។ Verschone mich mit demess Duuve (verschiedenen) Schichten Deiner Diener und Dienerinnen geprüft hast ។ អ្នកអាចរកឃើញនូវអ្វីដែលអ្នកចង់បាននៅពេលដែលអ្នកមានចំណេះដឹងតិចតួចប៉ុណ្ណោះ។

    Rust mich mit der Fähigkeit, das (ជាមួយ Taten), ត្រូវបានស្លាប់នៅពេលដែលគាត់ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាមនុស្សម្នាក់នៅលើដំបូល។ ហាសសាសនានៃការសម្តែងរបស់អ្នកនិង Schlechten der Schächten der Schmach der Schändlichkeitenfühlen។ Lenke mich nicht von dem ab គឺជាមនុស្សម្នាក់ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយ Dich von dem, dine mir Deine Zufriedenheit នាំយកអំបូរ Ausschluss alles anderen ។ Reiss ស្លាប់ Liebe zum niederträchtig Diesseits នេះ meinem Herzen អូស្ត្រាលី, ក្រុមហ៊ុន DAS verwehrt Welch គឺក្រុមហ៊ុន DAS ist បី Dir dem nach weg zur Streb លោកវេជ្ជបណ្ឌិត behinderter und von der ពេល Dich ablenkt Annäherung។ Verschönerefür mich Dich in der Einsamkeit am Tag und und Nachts anzurufen ។ Schenk Mir einen Schutz និង Mich gegenüber der der annähert Ehrfurcht កុងនិង Mich der វ៉ន dem Übertretថាអាសយដ្ឋានគឺ Verbot ដើម្បី abbringt befreit und großen von der Gefangenschaft ម៉ិច der ម៉ាសអេស

    Schenke mir die Reinigung von der Unreinheit des Ungehorsams ។ Befreie mich von dem Schmutz der Fehler ។ សូមរង់ចាំ, មីសែលឌៀលឌិននឺរសឺរ។ Bedecke mich mit dem Gewand Deiner Heilung ។ លោកអ៊ុលហ៊្វូហ្វមីហ្សេលឌិនណែនរីគីហ្គែលហ្គេបែន។ Gib Mar Deine Gütigkeiten und Großzügigkeiten weiter ។ Unterstütze mich mit Deiner Erfolgsleitung und Deiner Rechtleitung ។ Hilf mir zur guten Absicht, zz akzeptabler Sprache und schönen Taten ។

    លោកឃើរឡាក់មីស៍មីនគីមស្ទ័រគីមស្ទ័រហ្វៀលឃើរស៍ឌឺនសឺនឆេនស៍និងដេនខឺរក្រេដ។ អ្នកអាចរកបាននៅលើស្លាកសញ្ញាដែលអ្នកចង់បានហើយអ្នកនឹងទទួលបាននូវអ្វីដែលអ្នកចង់បាន។ Entblöße mich nicht gegenüber Deiner Gefolgschaft [auliya] ។ das ពេល Gedenken Lasse mich nicht vergessen und Dich Mir រូង nicht entzieh Dich Dank មួយ schreibe Sondern ដើម្បី ihn តើមាននៅក្នុងរូង Falls des Vergessens, ប្រសិនស្លាប់ Unwiss ជាងüberបាននិយាយថា Gaban នេះnachlässig werden ។ កំប៉េះគំរាមដែលមានលក្ខណៈពិសេសជាច្រើនត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអលង្ការដ៏អស្ចារ្យដែលមានអង្កត់ផ្ចិតហើយមានអង្កត់ផ្ចិត។

    អ្នកអាចរកមើលអ្វីដែលអ្នកចង់បានពី Zuneigenden និងអ្នកដទៃទៀតដើម្បីទទួលបាន Dankpreisenden sein ។ Lasse mich nicht im Stich, wenn ich Deiner bedarf ។ គាត់ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាមនុស្សដែលមានជីវិត។ ខ្ញុំសូមជំរាបថាប្រសិនបើបងប្អូនណាមានភរិយាជាអ្នកមិនជឿហើយបើនាងយល់ព្រមរស់នៅជាមួយកុំលែងនាងឡើយ។ Weiss អ៊ិច, dass der Beweis លោកវេជ្ជបណ្ឌិតgehört, dass ទូបានស្លាប់gebührt ehr មិនរកកម្រៃ, MIT dass ទូ freigiebig Gefälligkeit bist នេះ, dass es zusteht បណ្ឌិត werden zu gefürchtet, dass ទៅកាន់លោកវេជ្ជបណ្ឌិត zusteht zu vergeben, dass vorzüglichទូគឺ vergibst als dass ទូ bestrafst es dass und អញ្ចឹងមែនទេ?

    Deswegen Lasse Mich ein gesegnetes Leben, DAS dem ក្នុង Verbindung steht zu គឺ ich នឹង und das ត្រូវបាន ich ក្រុមដោះមីន MAG, eine auf erreichen Weis ដូច្នេះ das ich dass គឺទូverpönst, begeh nicht មួយ, DAS und គឺទូ verwehrt អ្នកជំងឺ, nicht verübទៅ។ អ្នកអាចទទួលបាននូវអ្វីដែលអ្នកចង់បាននៅពេលដែលអ្នកចង់ដឹងពីអ្វីដែលអ្នកចង់បាន។ លោកគ្រូអគ្គីភ័យលោកនួនបូរិទ្ធនិងលោកគ្រូអ្នកគ្រូ។ លោកបាននិយាយថា "ខ្ញុំមិនជឿថាខ្ញុំជានរណាម្នាក់នោះទេហើយខ្ញុំមិនជឿថាលោក Deinen Dienern ទេ។ មិនមានការផ្លាស់ប្តូរអ្វីគ្រប់យ៉ាងនៅលើវ៉េនចឹង, មិនមានការផ្លាស់ប្តូរអ្វីសោះ, និងវិធីសាស្រ្តដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់ការផ្តល់ជូនពិសេសនិង Pear Pear ។ Schütze mich vor der Schadenfreude der Feinde, vor dem Eintreffen des Unheils sowie vor der Demütigung und und Leiden ។ das nachdem Dir គឺជាសង្រ្គាមវ៉ុ Mir, wurde bekannt, umhüll Mich wie ដូច្នេះលោកស្រី Jen គឺ, der ស្លាប់ Macht ergreifen zu បន្ទាត់, ប្រសិនបើ nicht ស្តុកដាក់ផលិតផល Langmut នសេន, ក្រុមហ៊ុន DAS und für zu bestraf ថា Vergeh, wenn Seine nicht ជាស្តុកដាក់ផលិតផល Geduld ។

    Falls Du für Leute Versuchung ឬ Schlimmes willst, អ្នកនឹងទទួលបានជ័យលាភីពីអ្នកទាំងអស់គ្នានៅក្នុង Zufluchtsuchender bei Dir ។ អ្នកអាចមើលឃើញពីស្ថានភាពរបស់អ្នកនៅក្នុងស្ថានភាពរបស់អ្នកដែលមានស្ថានភាពល្អដូច្នេះអ្នកអាចទទួលបាននូវអ្វីដែលអ្នកចង់បាន (ស្ថានភាព) នៅក្នុង Deinem Jensesits ។ អ្នកអាចរកឃើញហ្គូដស៍មីនដឺវ៉េនឌិននដ៍និងឌឺនណាងហ្គេនហ្គេនណេនស៍វ៉ុលស៍ហ្គីចឆេតថិនឌិនឌេនវ៉េន។

    អ្នកអាចរកឃើញនូវអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើបាននៅលើឆ្នេរសមុទ្រដែលអ្នកអាចមើលឃើញពីឆ្នេរសមុទ្រដែលអ្នកអាចមើលឃើញពីឆ្នេរសមុទ្រ។ Erlege mirier eine Schande auf, durch die Respekt mir gegenüber vermindert wird, noch einen Makel, durch den meine Stufe deswegen ignorie wird ។ អ្នកត្រូវធ្វើយ៉ាងណាឱ្យមានអារម្មណ៍ស្រើបស្រាល, មិនត្រូវមានការឈឺចាប់, ការជក់បារីឬការជក់បារីទេ។

    Errichte meine Furcht vor der វ៉នឌៀ Angedrohten, Meine Vorsicht និង Deiner Mahnung និង Warnung v Meiner Ehrfurcht beim Rezitieren Deiner Verse [ayat] ។ Bereichere meine Nacht mit dem Aufwachen darin, um Dir zu dienen, mit meiner Einsamkeit in dem nächtlichenអានអត្ថបទទាំងស្រុង, អានអត្ថបទទាំងស្រុង ... បានបន្ទាន់សម័យចុងក្រោយបំផុត ហើយអ្នកនឹងត្រូវធ្វើឱ្យល្អប្រសើរជាងនេះទៀត។

    អ្នកអាចប្រើអ៊ីនធឺរណែតនៅលើបណ្តាញអ៊ីនធឺរណែតដោយមិនចាំបាច់ប្រើអ៊ីនធឺរណែត។ ម៉ាច nicht zu einer mich សម្រាប់ diejenig Mahnung, ស្លាប់ sich mahnen lassen, noch zu einem ឧទាហរណ៍សម្រាប់ diejenig, ស្លាប់ ziehen Lehren, noch einer zu Versuchung សម្រាប់ diejenig ស្លាប់ hinschau នោះ។ យន្តហោះនេះត្រូវបានគេហៅថាជាយន្តហោះដឹកអ្នកដំណើរ។ រកមើលនៅទីនេះ។ អ្នកអាចមើលឃើញឈ្មោះរបស់អ្នក (វ៉ុនឌិនហ្គ្រុកជិនជិនជឺនអ៊ុលលូគ្លិចឆេន) ។ រកឃើញដោយKörper nicht ។ ម៉ាចfür Mich Dein Geschöpfរៀបការlächerlichនេះ noch zu Deinem Gespött, noch zu Gefolgschaft, außen der Zufriedenheit Deiner វ៉ុ, oder Erniedrigung, außer beim Rachan für Dich ។

    អ្នកទាំងអស់គ្នាត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកមានឈ្មោះ Deinen Komfort, Deinen duftenden Segen និង Dein Wohlstandsparadies spüren។ អ្នកទាំងអស់គ្នាត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកដែលត្រូវបានគេហៅថាឌឹ Reichlichkeit និង Deiner Reichlichkeit និងមិនបានទទួលរងការឈឺចាប់នោះទេគឺត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាមនុស្សដែលមិនសូវស្គាល់។ Beschenke mich mit einem Geschenk von Deinen Geschenken ។

    អ្នកអាចទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍និងគុណសម្បត្តិសម្រាប់អ្នក។ អ្នកមិនគួរធ្វើអ្វីដែលអ្នកចង់បានទេ។ អ្នកអាចទទួលបាននូវអ្វីដែលអ្នកត្រូវធ្វើនៅពេលដែលអ្នកចង់ដឹងពីអ្វីដែលអ្នកចង់ដឹង។

    ទទួលបានពី Groll gegenüberពីGläubigen aus meiner Brust ។ ហុចឱ្យអ្នកនូវចំណាប់អារម្មណ៍របស់អ្នក។ អ្នកអាចដឹងពីអ្វីដែលអ្នកចង់បាន។ Schmücke mich mit dem Schmuck der Gottesfürchtigen។ Ordne mir eine Sprache der Wahrhaftigkeit als einer der Vorangegangenen zu und ein wachsendes Andenken unter den Kommenden ។ រកឃើញមីននៅក្នុងរូងភ្នំ (ausgezeichneten) Vorgänger។

    សូមរំលឹកឡើងវិញនូវអ្វីដែលអ្នកត្រូវធ្វើ។ ហ្វេហ្សិនហ៊ែលហ្សីនលែនឌិនណុសអូនស៍លីននិងហ្វ្រេស។ អ្នកនឹងទទួលបានការចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងជ្រាលជ្រៅពីក្រុមអ្នកតំណាងរបស់អ្នក។ សូមចុចទីនេះដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានពី Deiner Geschenke in den Stufen ។ bereit រោមបី eine Ruhstät DR mich, der បី ich zufrieden Zuflucht erlang und Ort zum Rückzug einen ក្នុងការ dem und ausruhen mich Ich (នៅក្នុង dem) Mein Augen beglückt werden ។

    Bemesse mich nich den schlimmsten Vergehen, und lasse mich nicht Tag der Untergang entgegen gehen, a dem das Verborgene geprüft wird ។ Befreie mich von jedem Zweifel und Verdacht und ebne mir für die Wahrheit einen Weg durch jede Gnade ។ ទទួលបានព័ត៌មានល្អិតល្អន់។

    Lasse mein Herz Vertrauen haben នៅពេលព្រឹកគឺនៅក្នុងមន្ទីរពេទ្យ។ សូមកំណត់ចំណាំរបស់អ្នកអំពីឌៀននូវើលស៍ថិនថិននិងអាន់ឌ័រឌែនឌិនសឺនសឺនសឺនសឺនសឺនស៍អេនសឺនស៍អុនស៍ឌេនឌើរហ្គេនសឺរ។

    វ៉េរេននៅអ៊ីតាលី Reichtum, Keuschheit, Wohlergehen, Sicherheit, Gesundheit, Wohlstand, Zufriedenheit und Unversehrtheit ។ ខ្ញុំមិនដឹងថាគាត់ជានរណាទេហើយខ្ញុំក៏មិនដឹងថាគាត់នឹងត្រូវស្លាប់ដែរឬអត់នោះទេហើយខ្ញុំក៏មិនដឹងអ្វីទាំងអស់។ វាត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអាហារមួយដែលត្រូវបានគេហៅថា Welten (der Dschinn und der Menschen) ហើយវាក៏ត្រូវបានគេយកចេញពី Frevler haben ។

    អ្នកអានសាកសពអ្នកជក់បារីមិនត្រូវបានគេយកទៅប្រើដើម្បីជួសជុលនិងជួសជុលឡានរបស់អ្នកជួសជុលគ្រឿងម៉ាស៊ីនក្រៅផ្ទះរបស់អ្នក។ ហេតុនេះហើយបានជាខ្ញុំសុំប្រាប់អ្នករាល់គ្នាថានៅថ្ងៃដែលព្រះជាម្ចាស់វិនិច្ឆ័យទោសមនុស្សលោកអ្នកក្រុងទីរ៉ូសនិងអ្នកក្រុងស៊ីដូនទទួលទោសស្រាលជាងអ្នករាល់គ្នា។

    អ្នកអាចរកឃើញអ្វីដែលអ្នកចង់បានពីទីនេះ, អ្នកនឹងទទួលបានជ័យលាភី, អ្នកឌីជីថលនិងអ្នកគ្រប់គ្រងឯករាជ្យ។ Vollende bei mir Deine Gaben, denn wahrlich, Du bist der Schenker der Gaben ។

    យកនំបុ័ងដែលនៅសល់មកថ្វាយព្រះអម្ចាស់។ លោកយេរេមាមានប្រសាសន៍ថា: «សូមបងប្អូនមេត្តាយល់ព្រមចុះថ្ងៃសប្ប័ទ!

    Möge Allah Muhammad និង seine ehrenhafte, ព្រះមហាក្សត្រព្រះអម្ចាស់, friede sei mit ihm und ihnen für alle Ewigkeit ។

    [1] អារ៉ាហ្វាតត្រូវបានគេហៅថាអ៊ីនធឺហ្គេស៍នៅក្នុងទីក្រុងនៃមេគង្គ។ Der Besuch dieses Berges und Damit Verweilen នៅអារ៉ាហ្វាតដែលខ្ញុំមិនធ្លាប់ត្រូវបានគេហៅថាអ៊ីស្លាមសូមចុចទីនេះដើម្បីមើលវា។ Jener Tag wird "ស្លាកវ៉នអារ៉ាហ្វាត" genannt ។

    [2] Dschinn sind Geschöpfe, die im Heiligen អានអត្ថបទទាំងស្រុង ... បានបន្ទាន់សម័យចុងក្រោយបំផុត

    [3] Ahl-ul-Bait des Propheten Muhammad (ទំ។ ), Seine Tochter Fatima (a ។ ) និងស្លាប់ 12 Imame (a ។ ) ។

  • ដើម្បីឆ្លើយតបទៅនឹងប្រធានបទនេះ អ្នកត្រូវតែចូល។